Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, August 11, 2010

rasa aku....aku simpan...


Siapalah aku untuk menerima hanya sekelumit rasa dihargai...

siapalah aku untuk mentafsir setiap apa yang berlaku ke atas diriku....

aku sedar, aku hanya manusia biasa...aku berserah jika memang ini sudah nasib hidup...aku pasrah Ya Allah...
jika bukan kebahagiaan bukan milik aku...aku rela jika hidupku tiada yang menyayangi...

aku sedar, aku adalah insan yang serba kekurangan... tidak lebih segala - galanya...tapi, mengapa semua ini harus aku hadapi dengan rasa yang sayu...

Ya Allah, jika diberi peluang, ingin sekali aku merasakan kebahagiaan..walaupun kebahagiaan itu hanya datang untuk sesaat lamanya...
Ya allah, aku lelah untuk menahannya, tapi makin lama ku pendam...makin hatiku bengkak, makin hatiku perit...

Aku hanya menahan untuk masa yang lama, tapi adakah aku masih mampu untuk hanya berdiam diri setelah segalanya mencarik di hati..luka ini terlalu dalam Ya Allah..tiada siapa yang dapat mengubatinya...

Aku sedih Ya Allah...aku rasa itu ya Allah, aku simpan itu Ya Allah..di dalam lubuk hati yang parah :(

No comments:

Post a Comment



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos