Wednesday, October 20, 2010

hope , hope and always hope ..


hari - hari aku ..

sentiasa menanti ..

dan berharap ..


aku berhara sangat - sangat ..

dapat sambung study kat U ..

tak kire , U mane pun ..

janji belajar n dapat rasai alam kampus ..

sometime , aku jeles sangat - sangat ..

ngan kengkawan yang dapat smbg belajar ..

jeles , sbb dorg boleh rase alam kampus ..

die orang boleh rasa belajar dalam kelas yang besar ..

dengan bil. pelajar yang ramai .

die orang boleh rasa kesibukkan di library kampus ..

tapi ..........

apa aku boleh buat ?...

sabar dan menanti jew lah ..

keputusan kemasukan disember ni ..

hopefully dapat ..

Amin Ya Rob ..


2 comments:

  1. semua yg kau rase tu
    aku pun rase jugak tau
    cume..
    rezeki kiter x der unt intake tu
    mungkin Allah nak uji kita
    Allah nak suruh kita belajar unt bersabar..

    biarlah...
    kita x dpt sbb kiter nak bg peluang kat org lain
    especially kaum adam yg sikit sgt bilangannye kat u tuh
    anggaplah kita bg peluang ni kat kaum adam yg nak masuk alam u tu weh

    ReplyDelete
  2. ye weih :)
    saba jew kan ?.
    thanks :)
    igt kn aku ...
    aku hmpir terlupa ..

    ReplyDelete



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos