Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, October 14, 2010

saat hati aku menangis ..


time tulis entry nie ..
hati aku menangis ..
hati aku tertanya - tanya ..

"kemanakah kau, sampai seharian tak TEXT aku"

macam - macam perkara -ve yang bermain kat fikiran aku ..
benci, bile jadi seorang penunggu ..
yang mungkin tak de sape nak layan ..='(
aku je yg perasan fikirkan orang ..
orang tu entah ingat ke tak kat aku ..
huhuhu..


Kalau Hati saya sedih ,
saya betul - betul merasakannya ,

Kalau hati saya terusik,
saya betul - betul merasakannya ,

kalau hati saya sakit ,
saya betul - betul merasakannya ,

tolonglah , jangan lukakan hati saya ..

kerana,

jika hati saya merajuk ..
tiada siapa mampu memujuknya ..

No comments:

Post a Comment



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos