Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, November 7, 2010

Bila rasaku Ini Rasamu ..


Entry kali ini , mungkin panjang sikit .. sikit jew lah .. i nak bagi tahu , ape yang i rase sekarang ! i tak yakin dengan ape yang i dah miliki sekarang .. adakah , i akan memilikinya sampai i dah mati .. or , i akan memilikinya hanya untuk sementara .. i ragu .. konpius ape tah lagi kan .. anyway , whatever , wherenever .. i memang rase tak sedap hati sejak due tiga hari inie .. ape yang i rase , hanya Tuhan saja yang mengetahuinya ..

ape yang mampu i lakukan , i cume besujud dan berdoa .. agar segala yang ii dah miliki sekarang .. akan tetap jadi milik i selam - lamanya .. tu lah , kite nie hamba yang tak tahu ape sebenarnya rencana Allah pada kita .. Apa yang berlaku tu adalah Qada' dan Qadar Allah ..

Mungkin hari ini , i , u or sape - sape sahaja yang masih menghiru udara nyaman nie .. boleh pasrah dan meredhai apa yang terjadi pada kita .. tapi , kite tak tahu lagi what's next ?.. adakah kita masih boleh senyum .. or , kite dah menangis sampai keluar air mata darah .. n i sure , ape yang i rase .. u all pun rase sekarang .. betol tak ?. kite tak pasti apa yang akan terjadi .. kite was - was dengan apa yang dah ade kat tangan kita ..

kerana , kemungkinannya besar .. apa yang kite dah genggam itu .. akan jatuh ke tangan orang lain .. and , i pasti .. yang u all semua pasti berdoa bende tu tak akan dan tak pernah terjadi . n berharap pada ape yang dah ade kat dalam genggaman kite .. rite ?.

No comments:

Post a Comment



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos