Wednesday, November 24, 2010

Camp Rock la pulak

hai U all ..
hari nie ,

i layan cite 'camp rock' pulak .
best jugak ..
patut lah adik i suke sangat tengok cite tu .
best rupenye ye ..
ahaks :D

Pelakon die , same mcam cite semalam
Demi Lovato yang cumell

dan heronya is Joe Jonas ..
alah , adik beradik Jonas tuh ..
~kat bawah nie picca die~
u all tau tak ,i actlly tak lah amek tau mane pasal kump Jonas nie ..
adik i yang banyak cite pasal die orang ..
handsome jugak dorang nie .. ehehe ..
memang lah , adik i tergile - gile sangat kat die orang ..
ish2 !!!!
tapi , i biase aje .. setakat layan cite boley lah ..
nak finatik minat kat die orang ..
idok le .. ehehe ..

~Jonas Brothers~

~Camp Rock 2 - The Final Jam~

Lastly , Ending cite nie . Lagu besh !
:: Joe and Demi ::
:: This Is Me ::

BuhBye ..


2 comments:

  1. dasyat!
    best jugak citer ni..
    tapi aku x fanatik sangat weh..
    kalau aku dah fanatik gile
    x der saper boleh halang weh
    jgn main2 weh aku ni

    ReplyDelete
  2. haah...cuti-cuti ni layan movie jela kan...:)..

    ReplyDelete



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos