Wednesday, November 3, 2010

KEINSAFAN DALAM KEGEMBIRAAN .

;cute Pictures, Images and PhotosAssalamualaikum n selamat tengah hari semua ;cute Pictures, Images and Photos

harap semuanya sihat Hendaknya ..

Dan diberikan rahmat olehNya .. Amin ..

eh , nape masam - masam nie ?..

Senyum sikit .:)

eh , senyum banyak sikit ..

alamak , dah banyak nak sikit lagi . ape nie ..hehe ..

senyum banyak - banyak ye ..

eh , I nak cerita sikit ..

sekadar sharing ..

kate orang sharing is caring

tak gitu wak ?.

u all semua penah swimming ?. berkuda ?. memanah ?.

Pernah?. tak pernah?.

kalau pernah syabas!!!

kalau tak pernah , same lah kite wak oiii ..

Cute! Pictures, Images and Photos

kenapa tak pernah u?. takut ea?. eh i pun takut tau .. hehe ..

tapi kan , swimming , berkuda n memanah nie ..

bagus sangat - sangat untuk kesihatan kite ..

ketiga - tiga kegiatan nie kan sunnah nabi ..

ha?. bile lagi ni?.

u all tahu tak cerita tentang dajjal?.

macam nie ceritanya ...

ade kaitan dengan aktiviti yang i ckap tadi ..

nanti , bila dajjal dah keluar ,

mase tu makanan dah tak ade ..

air dah kering kontang ..

mase tu , ape yang ade hanyalah dajjal laknatullah ...

tapi , untuk dapatkan makanan dari die ,

kite kena beriman dengan die ..

dimana , syurga dia adalah neraka Allah ..

neraka dia adalah Syurga Allah ..

Astagfirullah , kita pilih yang mane tu?.

kita yang tak ade iman ..

mungkin akan terjebak ngan die .. dan musnahlah kita wak ..

tingkatkan iman ye :)

nak tahu tak?.

antara orang - orang yang terselamat ..

adalah :


Ya Allah , besar Hikmahnya kawan - kawan .

Jadi mari kita berenang ..

kalau taknak, jom berkuda ..

ataupun , kalau ade mase .. lets memanah ;Sly Pictures, Images and Photos

ha. tengok .. sebab tu , nabi sunnahkan kite buat aktiviti tu ..

Jadilah Muslimah sejati ..




1 comment:

  1. masyallah..
    terima kasih sebab berkongsi!
    sangat berharga ni

    ReplyDelete



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos