Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, June 18, 2010

kesedihanku hari ini....


hari ini adalah hari yang paling sedih buatku, saat aku cek untuk kemasukan ke U, name aku tidak tersenarai dalam senarai calon yang berjaya ke IPTA...saat itu, perasaanku sangat sedih tapi aku x mampu untuk menerimanya...

Ya Allah, Ya Rahman Ya rahim, PadaMu aku memohon keampunan..Ya Allah, aku tahu terlalu banyak dosa yang telah aku lakukan, aku harus belajar untuk menerima apa yang telah kau rencanakan...sesungguhnya Engkau maha mengetahui apa yang tersirat...

Ya Allah, apakah sebenarnya yang telah kau coretkan dalam perjalanan hidupku Ya Allah?..Aku Mohon padaMU Ya Allah, aku mohon petunjuk daripadaMu Ya Allah...

Ya Allah, sesungguhnya damaikanlah hati aku ini dengan ketentuanMu Ya Allah...Aku harus pasrah dan redha..aku harus.....








No comments:

Post a Comment



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos