Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, May 30, 2010

Pengajianku..

Aku kini, masih menanti dan menunggu keputusan untuk ke IPTA. Aku mengharap, agar aku dapat untuk melanjutkan pengajianku ke peringkat ijazah. aku sangat berharap kerana ingin ummi dan babaku bangga dengan kejayaan ku. dan ini juga tentulah harapan ummi dan babaku.

cita - citaku adalah, ingin menyambung pengajian dan mendapat pekerjaan yang memberi pulangan yang lumayan. bukan untuk enjoy sana, enjoy sini. tapi, untuk membantu ummi dan baba yang sudah banyak berkorban demi pelajan dan kejayaanku. tiada apa yang dapat aku lakukan, cuma memberikan kejayaan dan membawa pulang segulung ijazah.

Pada mulanya, hatiku memang memberontak untuk berkata tidak atas keputusan ummi dan baba untuk menyambung pelajaran ke STPM. Akhirnya, hatiku terbuka untuk meneruskan pelajaran ke tingkatan 6. Ya, keputusan ibu dan ayahlah keputusan yang terbaik. kerana mereka lebih dahulu makan garam daripada kita..

Alhamdulillah,
Dengan iringan doa dan bimbingan ummi dan baba..aku berjaya mendapat 4 Prinsipal dalam STPM..
aku berharap, namaku tersenarai dalam senarai pendek ke IPTA..
Amin!!!

1 comment:



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos