Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, September 27, 2010

harian



dah lame tak menupdatekan blog aku nie.... mencari2
jugak mood yg x berape nk ade nih....huhu...

this time, mcm terase gatal tangan n brain aku untuk menceritakan perihal aku dan hidupku sehari - hari kat uma...

siap ade schedule...hahaha.....
sebenarnye,
tak tau nk tulis ape...so, nie jew lah yg boleh aku nk citekan...

now, aku sedang menhadiri 'kursus
rumah tangga' bersama - sama my lovely UMMI....hahaha....hari - hari, aku wat keje umah yg tak lah banyak sangat..tapi, memberi aku seribu erti... Wahhhh3!!!

banayak yg aku belajar, masak, sidai baju, iron baju, kemas umah....n seme nie, akan aku practickan bile dah melangkah ke
alam rumah tangge...hahahaha :P
(dah gatal nak kwen aku nie tau!!!)

so, kat sini aku lampirkan sekali
gambar my daily schedule....


~~jadual yg perlu aku ikut setiap hari~~


so, harapan aku.. dengan menghadirkan diri dengan 'kursus rumah tangga' nie....aku harap, diri aku akan lebih matang n cepat2 jadi ISTERI!!!

Ha?..ISTERI?...i repeat, ISTERI?.. x nak lah....aku pown x berape nk berani nak pegang status tu....

relax lah, umo pown belom lagi 20 taun....ang da gatai nk kawen???...!!!!
TAK PAYAH!!!!!
hahaha....

just belajar dulu pape yg patut belajar kan....bru fikir pasal kawen...
ok, just that....
cukup...

tata.....

No comments:

Post a Comment



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos