Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, September 28, 2010

cerita malam semalam


sebenarnye, aku bukannye pakar dalam bab cinta nie...
ye lah, hubungan percintaan aku pun masih satahun jagung...
tapi, aku suke dengar masalah percintaan membe2 aku...

malam semalam around 8 o'clock...
mase tengah melahap....~ huk3, lapo kot~.....
satu sms di hantar kpd aku...
bile bukak sms tu...
my fren, SITI (not her real name) was msg me...
dalam mesejnye, die cakap
:: minie, aku nanges :( ::

aku, dengan perasaan yg tertanya, ape yg berlaku kat kwan aku ni...
n aku terus reply her msg back...

:: kenape sedey2 nie siti?. ::

x smpai 2second, die reply...

:: saad (her BF's Name,n not real name) ::

aku tnye die balik...

::kenape saad?. ::

n, die story kat aku....

::bla...bla...blaaa...... ::

actly, my fren dah lme kapel ngan Bf die si saad nie, tapi si saad nie selalu sgt curg....tapi, x nak ngaku....memang dah nmpk depan2 kan....

my fren , dah x tahan n minta dilepaskan....

n, aku ckp kat die blik....

:: siti, aku faham perassan ko...tapi, klu saad tu asyik wat ko sedey...ko x patut langsg ntuk tunggu n harapkan die.... Ko boley stay ngan die...tapi, jgn terlalu mengharap.... ::
~begitulah nasihatku~

my fren said ::minie, aku dah bnykkali mntak dilepaskan, tapi, die xnak. ::

n, aku ape lagi, bgi ayat jiwang....mcm dlm dialog kat TV tu...

dialog nye berbunyi
:: saye perempuan biase yg punya hati n perasaan...saye dah tak sanggup hidup dalam kesedihan... klu awak btol2 sygkan sye...mesti awak nk sye bhagiakan?.. so, tlg lah, saye merayu...lepaskanlah sye...berikan sye mase untuk jalani hidup sye dengan bahagia dan tenang...klu betol kite ade jodoh, kite akn jumpe satu hari nanti...n sye harap awak berubah lepas nie... n , sye nk awak tahu yg dlam hati sye cume ade awak.... ::
~wah2....jiwang gitu~



aku kesian kat kawan aku tu....dah lme merana sebab laki yg x berhati perut mcm tu...
aku harap, die akan bhagia lepas nie... n jumpe laki yg lebey baik...
AMIN...

just that..
tata....

No comments:

Post a Comment



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos