Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, October 30, 2010

Sepucuk surat untukmu :'(

sambungan episod mimpi aku ...



Balik dari hang out dengan a.lan n kwn2nye ..
aku berkurung dalam bilik ...
hati aku betul2 hancur ...

~flashback ape yg berlaku tadi~
"kal , suap ah awek tu"
aku memang terkejut beruk dgrnye ..
aku pandang die , die pandang aku ..
aku terus tunduk ..
die suap perempuan tu ..
saat tu ..
aku yakin , memang bukan aku lagi dalam hati dia ..
Ya Allah , sedih nye :'(

>>>>><<<<<

aku termenung ,
tak tahu kenape air mata laju jew kuar ...
ish , asal aku nie bodoh ?..
menangis pada orang yg dah x nak kat aku ?..
aku kena redha , n terima yg mmg die x syg aku lagi ..

aku amik keputusan untuk balik U ..
biarlah cuti masih bersisa ..
aku plan , nak tumpang umah kawan aku kat dungun ..
nanti senang nak blik uitm dungun ..
huhuuhu ..
aku terus call kwan aku ..
and bagi tahu hajat untuk duk uma die ..
die setuju ...

malam tu , sebelum lalapkan mate aku yg tak berape nak lelap ..
aku tulis sepucuk surat untuk si dia ..
surat yang mungkin terakhir ...

selesai tulis ...
aku masukkan dalm smapul ..

aku baring ..
sambil mata masih mengalirkan air mata ..
ntah bile aku lelap ..
bangon2 dah pagi ..

aku dah bagi tahu ..
kat atuk n ibu kepada a.lan yang aku nak blik U ..
sebab ade hal nak jumpe pensyarah ..
(tipu sunat) ..

pagi2 , aku dah bersiap untuk balik ..
aku turun ..
yang ada kat dapur mase tu ..
atuk , m.long dan man(adik a.long)

mak long tegur aku ...
"dah nak balik dah ?."
"a'ah m.long , kwn dah call, ckp lecture nak jumpe pukul 11"
"ok lah , makan dulu lah ye."

lepas makan , aku mintak diri untuk pergi ..
sempat , aku jumpe man..
"man , tlg bagi nie kat a.lan , mintak dia bagi kat Haikal."
man hanya mengangguk .

aku pun geraklah ke uitm dungun ...
dari k.terengganu ke dungun ..
just amek mase 1 jam kot ..
ntah , aku un tak pasti ..

tak perasan mase ..
rase macam lame jew ..
aku drive pun dah tak nampak depan ..
ape nak jadi ..
jadi lah ..
tapi , hati aku memang dah hancur ...
hancur tau tak ?..
sedey sangat :'( :'( :'( ..


>>>>><<<<<

a.lan bangun , man terus bagi surat tu kat a.lan ..
a.lan mmg plan nk kuar ngan membe2 die ..
"a.lan , agh bagi surat nie tadi. die suruh bagi kat haikal ."
a.lan amek surat tu .. mate die berkerut ..
"angah mane ?."
"die dah balik u dah. katenye ade kerja."

>>>>><<<<<

ptg tu , a.lan jumpe ngan membe die ..
Die pun ade ...
"kal , nie ade surat untuk ko ."
haikla pelik .
"sape plak bagi?."
"angah aku ."
Haikal terus amek , bukan n bace ..

dalam surah tu aku tulis ..

to : Haikal , insan yang saya sayangi ..

awak , saya masih ingat saat kali pertama saye kenal awak .. awak , indahnya perasaan mase tu .. Hanya Tuhan yang tahu .. saye adalah insan bertuah kerana bejaya menjadi suri di hati awak mase tu .. Indahnya , bile mata saye menatap mate awak .. terpancar chaya cinta yang betul2 setia kat mate awak ..

tapi awak , sekarang tu .. semuanya dah tak ade .. saya tahu .. saya bukan lagi suri di hati awak .. saye bukan lagi cinta awak .. awak , saye kena terima .. yang awak dah tak sayang saye .. saye sendiri tak tahu sebabnya ape .. hanya awak saje yang tahu sebab nye ..

awak , saye tulis surat nie .. denga perasaan yang sangat kecewa n sedey .. awak , dah tak ade dalam hidu saye .. memang saye akui .. saye mati tanpa awak .. tapi , saya kene terima .. okey awak , saye terimanya .. tai , mungkin hati saye dah tetutup ntuk terima cinta .. sebab , cinta saye hanya untuk awak ..

awak , andai perempuan tu boleh bahagiakan awak .. saye relakan asal itu buat awak bahagia .. tak ada yang indah untuk saye .. kecuali untuk tengok awak happy .. cukuplah , sampai sini hubungan kite .. saye doakan awak bahagia .. hargai die ye awak ..

saye akan pergi jauh dari awak .. maafkan segala silap saye pada awak selma saye menyayangi awak ..
saye sayang awak ..
♥ ♥



Haikal terduduk membaca surat itu ..
matanya berkaca ..

>>>>><<<<

tu lah mimpi sedih aku ..
aku sedih , sampai menagis dalam tidur ..
aku tak nak kehilangan insan yang aku sangat sayg ..
mimpi tu macam betul2 jadi ..
tu lah , org tue ckp ..
sebelum tidur basuh kaki dulu ..
nie , tak .. kan dah mimpi buruk2 ..
~hahahaha~

No comments:

Post a Comment



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos