Monday, November 22, 2010

Dialog Chenta .

Hai U all ...
I ade bace satu novel ..
tapi , i tak ingat ape tajuknya ..
By the way , pape pun tajuknye ..
i nak bagi sinopsis lah sikit ye ..

Cerita die macam nie , tak de satrting tau ..
terus ending , sebab i dah lupe .. ehehe ...

hero dalam cerite tu memang dah lame sukakn heroinnya ..
tapi , banyak sangat halangannya ..
satu dialog yang best sgt2 bagi i ..
n memang tangkap leleh punye ..

hero tu cakap cam nie .

saye akan tetap tunggu .. berapa lama pun .. sampai saye yakin .. dia bukan milik saye


jiwangkan ?.
ye , kalau i pun ..
i memang mengaku ..
i akan cakap macam tu jugak ..
pd insan yang i cinta dan sayang .
betul kate orang ..
cinta itu buta ..
bile dah buta .. kite tak nampak ape2 dah ..
cume , jgn terlalu over .



saye akan tetap tunggu .. berapa lama pun .. sampai saye yakin .. dia bukan milik saye


1 comment:



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos