Wednesday, November 10, 2010

I tulis U bace ye .

Dear my reader :)
u all , i nie nak kate suke bace novel ..
tg mood jugak lah ..
tapi , memang i suke sangat bace novel ..
di kesempatan nie , i nak bagi tau sikit .
i ade tulis novel ..
tu pun secare tak rasmi n secare malas - malasan ! .
eh ,i nie malas tau sebenarnye .
tapi , bab - bab menulis karangan nie ..
memang i suke sangat2!
dulu , time sekolah ..
memang subjek feberet i is BAHASA MELAYU .
ye lah , kite kan orang melayu ..
n , yg i paling suke is time menulis karangan .
ehehe ..

so , i nak u all semua ..
sudi - sudikanlah mata u all ..
lawat page i yang bertulis ♥Putera Di Hatiku♥ .
i baru start masukkan intro kat blog nie ..
lepas nie , i akan masukkan bab2 lain pulak ..

i nie , tak reti lagi ..
baru jew nak melangkah ke alam penulisan ..
jadi , u all yang memang da sedia pandai menulis ..
bolehlah bagi komen sikit ..
banyak pun tak ape ..
Insyaallah , komen n kritikan u all tu ..
I akan guna pkai untuk tingkatkan lagi ..
bakat menulis i nie ..
Trimas Ya ..
♥ u all ..

No comments:

Post a Comment



rainbow Pictures, Images and PhotosJom Tulis Sinierainbow Pictures, Images and Photos